alexandralilo.blogg.se

Min dag

Publicerad 2013-11-21 13:38:40 i Allmänt

 
Idag har vi haft en lite anorlunda dag en vad vi brukar ha. Vi har på morgonen fåt bygga bilar. Jag var den enda tjejen i våran grupp. Jag var med tre killar. Vi bygde inte så mycket på bilen det enda vi använde var ett gummiband och två pennor. Bilen såg ut som en monstertruk. Den var stor fast i minibil format. Det gick rätt så bar för våran grupp fast i vann inte. Priset som man fick var 16 kr. Alla ville få det för att då kan man köpa en magnum. Det jag har lärt mig är att förstå rörelse energi bättre.
Sedan fick man göra tre energitjuvar. Dom skulle man döpa till låg, mellan och hög. Det mennas med att den låga tar lite eneri och den som var mellan tog rätt så mycket och des höga tog mycket energi. Jag satte den låga på en lampa för jag tycker dom inte tar så mycker energi men också för att som nästan alltid är släkta. Sen tog jag den som det stog mellan på och satte den på mickron för att dom inte använder den så ofta men sladen är i endå. Den höga fick sitta på tv som är bredvid kiosken för att den alltid är på. 
Det var också en som kom från radion och en tjej  som heter Agnes. Hon kom från naturskyddsföreningen. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela