alexandralilo.blogg.se

Utvärdering

Publicerad 2013-12-11 11:26:30 i Allmänt

Hej,
Idag har vi fått reda på våra betyg i Svenska. Det var lite pirigt men det var roligt att få veta. 
 
Det som jag her tyckt varit roligt med bloggen var nog att få så snälla komentarer och få skriva vad man själv tycker och tänker men också utifrån uppgifterna som jag har fått av lärare. Det som jag inte tycker gåt bra var att hina med allt och komma på ett lösenord när man skulle skapa bloggenDet som jag tycker her fungerat bra med temat energi falet som min blogg handlar om. Det som har fungerat bra är att man kunde lite om energi inan vi börjad med temat. Det som har fungerat mindre bra var att förstå de olika uppgifterna som man fick och att hina med alla uppgifter. 
Det var nog allt jag ville berätta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela