alexandralilo.blogg.se

Engelska uppgift 5

Publicerad 2013-12-03 10:16:10 i Allmänt

Nu ska jag berätta vad som har varit roligt på engelskan och vad som inte har varit så kul.

Det som jag har tyckt har varit roligt att jobba med är att få jobba i workbook och texbook. Jag tycker att det är roligt att jobba i boken för att man får olika uppgifter hela tiden och det är roligt t.ex att läsa en text och så står det meningar från texten fast dom är översätta till svenska så man ska skriva rätt mening på engelska. Där är roligt. Det som har varit bra med arbetet är att man får lära sig andra set att förstå engelska. Det blir roligare en att bara läsa en text. Det jag har lärt mig att det kan vara roligare att ha engelska en vad man tror. Men det som jag tycker är jobbigt just är ett häfte som vi har fått. Det är olika uppgifter i man inte sona som jag tycker är kul. Fast allt ska inte vara kul. men det fins en uppgift där i so ger mig huvudverk och man blir lite snurrig i huvudet för att man ska hitta ord bland massa andra bokstäver och dom där bokstäverna är alldeles suddiga. Men annars har det varit kul tycker jag.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela